DOSTAWA I PŁATNOŚCI
- podczas składania zamówienia możesz wybrać opcję dostawy „Kurier InPost” i wskazać adres dostawy. Za zamówienie zapłacisz w momencie składania zamówienia (przelewem bankowym, e-transferem, kartą płatniczą) lub przy odbiorze – gotówką lub kartą płatniczą.
- podczas realizacji zamówienia poinformujemy Cię (e-mail/SMS) o numerze przesyłki oraz o przewidywanym terminie doręczenia. Co istotne – Twoja paczka jest ubezpieczona!
- możesz monitorować status przesyłki online na stronie internetowej:
- kurierzy InPost doręczają przesyłki od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 9-17, dlatego najlepiej jest podać jako adres dostawy miejsce, w którym jesteśmy w tych godzinach – może to być miejsce pracy (koniecznie podajemy wtedy nazwę firmy).
-
przewidywany czas dostawy – następny dzień roboczy od daty jej nadania. Maksymalny czas dostawy to 3 dni.
-
Kurier podejmuje maksymalnie 2 próby doręczenia. W przypadku, gdy kurierowi nie uda się skutecznie doręczyć przesyłki przy pierwszej próbie doręczenia, podejmuje on kolejną próbę w dniu następnym lub za zgodą Odbiorcy – przekazuje przesyłkę do najbliższego Punktu Obsługi Klienta InPost. Klient może również skorzystać z bezpłatnej opcji dynamicznego przekierowania paczki do Paczkomatu, Punktu Obsługi Przesyłek lub do sąsiada.
- Infolinia dla telefonów komórkowych: 722 444 000*
- Infolinia dla telefonów stacjonarnych: 801 400 100*
- formularz kontaktowy InPost: https://twoj.inpost.pl/pl/kontakt/skontaktuj-sie-z-nami
Udostępniamy Państwu odbiór osobisty w sieci ponad 7.000 Paczkomatów InPost w całej Polsce.
-
dostawa zamówień jest realizowana przez „Paczkomaty InPost” – usługę świadczoną przez firmę InPost
-
produkty zamawia się w dowolnie wybrany sposób – na stronie internetowej, telefonicznie lub mailem. W przypadku składania zamówienia przez Internet w drugim kroku należy w koszyku wybrać opcję dostawy „Paczkomaty InPost”, a następnie wybrać paczkomat, z którego chcemy odebrać zamówienie. Przy tej formie dostawy nie przyjmujemy zamówień „za pobraniem”.
-
paczkę przekażemy firmie InPost, która jak najszybciej dostarczy przesyłkę do wskazanego przez Ciebie Paczkomatu InPost
-
możesz monitorować paczkę na stronie https://paczkomaty.pl/pl/znajdz-paczke
-
maksymalnie do 2-3 dni roboczych od czas jej nadania paczka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie Paczkomatu InPost. Gdy paczka znajdzie się w paczkomacie otrzymasz SMS i e-mail z kodem niezbędnym do odbioru paczki ze skrytki.
-
udaj się do właściwego paczkomatu, wprowadź na klawiaturze Paczkomatu InPost swój numer telefonu i kod odbioru, a skrytka z Twoją paczką otworzy się.
-
na odebranie paczki masz 2 dni. Po tym terminie paczka zostanie przekazana do Oddziału InPost lub bezpośrednio do nadawcy. Po 14 dniach od momentu dostarczenia paczki do Paczkomatu InPost przesyłka zostanie odesłana z powrotem do nadawcy.
-
W razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z firmą InPost (właścicielem Paczkomaty Inpost), pod numerem telefonu 801 400 100 (dla telefonów stacjonarnych) lub +48 (12) 619 98 99 (dla telefonów komórkowych).
-
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie internetowej InPost – http://www.paczkomaty.pl
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- Przelew – wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażemy Ci w wiadomości email potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.
- Pobranie – płacisz gotówką przy odbiorze towaru (kurierowi, listonoszowi lub w oddziale Poczty Polskiej – w zależności od metody dostawy). Ta metoda płatności wiąże się z wyższą opłatę za realizację zamówienia, która nie występuje w przypadki innych opłat.
- Płatność elektroniczna – najbardziej wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. W naszym sklepie wykorzystujemy system płatności dotpay, do którego zostaniesz przekierowany w celu dokonania płatności. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie – wybierasz swój bank i dokonujesz opłaty.
Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl
System dotpay obsługuje bezpieczne transakcje:
- karta płatnicza – Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro,
- ePrzelewy – lista obsługiwanych obecnie banków dostępna po wyborze tej formy płatności na etapie zamówienia,
- inne – SkyCash, mPay, Ukash.
DOTPAY - PYTANIA I ODPOWIEDZI
Szczegółowe informacje odnośnie połączenia znajdują się na stronie: https://www.przelewy24.pl/aktualnosci/integracja-przelewy24-dotpay-i-ecard
Jak poprawnie wykonać przelew półautomatyczny?
Dokładnie przepisz tytuł przelewu oraz kwotę. Jeśli błędnie wpiszesz tytuł lub kwotę, transakcja nie zostanie zaksięgowana.
W takiej sytuacji prosimy o przesłanie potwierdzenia wpłaty (z bankowości elektronicznej). Równolegle w celu uzyskania szczegółów dotyczących realizacji zamówienia prosimy o kontakt bezpośrednio ze sprzedawcą.
Taka sytuacja może wystąpić, gdy karta, którą realizowana jest płatność, nie uzyska autoryzacji ze strony banku-wydawcy karty. Chcąc zweryfikować przyczyny braku autoryzacji karty, należy się zwrócić do banku. Dotpay nie otrzymuje takich informacji.